اولین حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات برای نخستین بار در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) با شعار «ایران هوشمند و متصل» به شکلی گسترده حضور خواهد یافت.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصادی دیجیتال» از شنبه 9 تیر ماه 1403 با حضور فراگیر به مدت چهار روز از ساعت 8 صبح الی 15 عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار می کند.

ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، به عنوان یکی از ستادهای حوزه ارتباطات که حمایت از کسب‌ و کارهای نوپا را یکی از مأموریت‌های اصلی خود می‌داند ضمن ‏معرفی و ارائه راهکارهای متنوع سازمانی خود در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه الکامپ حضور خواهد داشت.

هدف ستاد از حضور در این نمایشگاه تعامل با دستاوردهای شرکت‌های خارجی، گفتگو با مدیران و کارشناسان این شرکت‌ها همچنین حمایت از شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان در نمایگاه الکامپ می‌باشد.

علاقه‌مندان به سرویس‌های نوظهور دنیای دیجیتال، می‌توانند با مراجعه به غرفه ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در سالن خلیج‌فارس به عنوان سکان‌دار هوشمندسازی کسب و کارها، از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای این ستاد قرار گیرند.

 

//isti.ir/Zwqy